مستند «بزم رزم» آخرین روزهای نمایش‌ خود را در گروه سینما‌های هنر و تجربه سپری می‌کند. ‏تجربه موفق نمایش این فیلم در دهمین دوره جشنواره سینما حقیقت و سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم ‏فجر و همچنین استقبال تماشاگران و منتقدان در نمایش عمومی آن ما را بر آن داشت تا در هفتاد  و ‏دومین برنامه از مجموعه پادکست‌های «ابدیت و یک روز» با سازندگان این اثر به گفت‌و‌گو بنشینیم. در ‏این برنامه از خبرنگار و مترجم خوش‌‌نام و نام آشنا، بهمن دارالشفایی، که از تماشای فیلم لذت برده و ‏تماشاگران فراوانی را به تماشای آن دعوت کرده بودند خواستیم که ما را در گفت‌و‌گو با آقای «وحید ‏حسینی» (کارگردان) و خانوم «محدثه گلچین عارفی» (تدوینگر) همراهی و نظراتشان را نیز با مخاطبان ‏در میان بگذارند.‏
تدوین پادکست : محمد شکیبا
قطعات موسیقی‌ به کار رفته در این پادکست:‏
‏۱. «رقص گدایی» از ساخته‌های گروه «کلزماتیکس» و برگرفته شده از آلبوم ‏موسیقی «جن‌زده‎‏»‏‏
‏۲. بخشی از پیش‌پرده تبلیغاتی فیلم «بزم رزم»‏
‏۳. بخشی از سمفونی «فلک‌الافلاک» ساخته «کامبیز روشن‌روان»‏
‏۴. بخشی از مارش «شهریار» ساخته «علی‌اکبر دلبری»‏
‏۵. بخشی از قطعه «خسته از رزم شب…» که به مناسبت آزادی اسرای جنگ ایران و عراق و ‏بازگشت ایشان به ایران تولید و از صدا و سیما پخش شده بود.‏
‏۶. بخشی از کنسرت «شور‌انگیز» ساخته و اجرا شده توسط «حسین علیزاده»‏
‏۷. «ایران ای سرای امید» ساخته «محمدرضا لطفی» با صدای «محمدرضا شجریان» و شعری از ‏‏«هوشنگ ابتهاج»‏
‏۸. «خلبانان» (پرواز) ساخته «فیروز برنجان» با شعری از او و با صدای «جمشید نجفی»‏
۹. «کربلا کربلا ما داریم میاییم» با صدای «اکبر شریعت»‏
‏۱۰. «ممد نبودی ببینی» بر اساس ملودی نوحه قدیمی بوشهری «لیلا بگفتا ای شه لب تشنه کامان» از ‏‏«بخشو» با شعری از «جواد عزیزی» و با صدای «غلامعلی کویتی‌پور»‏
۱۱. «کجایید ای شهیدان خدایی» ساخته «هوشنگ کامکار» با صدای «بیژن کامکار» و شعری از ‏‏«مولانا»‏
طراح پوستر فیلم بزم رزم : مهدی دوایی

‏‏لینک پادکست شماره هفتاد و دو در وب‌سایت ناملیک:

http://namlik.me/article/2404

لینک پادکست شماره هفتاد و دو در وب‌سایت شنو‌تو:

https://shenoto.com/album/21284

لینک پادکست شماره هفتاد و دو در وب‌سایت بیپ‌تونز:

https://goo.gl/9E21gv

لینک پادکست شماره هفتاد و دو در شبکه تلگرام:

https://t.me/EternityAndADay/419

لینک پادکست شماره هفتاد و دو در فیبیدو: